Reklam alanı-1
Dikkat: Forum bütün Üyelere Kapatılmıştır!
Sadece Yöneticiler Forumu görebilirler.

Çağrı merkezleri eve taşınıyor

Evden çağrı merkezi müşteri temsilcisi olarak çalışmak isteyenlere müjde! Callpex Çağrı Merkezi, yenilikçi yatırım ve uygulamalarını hız kesmeden sürdürüyor. Son olarak yeni bir iş modelini hayata geçiren firma “Home Agent” projesi ile iş süreçlerini kolaylaştırılmakla kalmıyor, kurumsal sosyal sorumluluk anlayışı çerçevesinde işsizlik sorununa alternatif bir çözüm sunuyor. Callpex’in 1,5 yıllık araştırma ve geliştirme süreciyle ortaya çkardığı “Home Agent” sistemi, dünya standartlarında bir

Konuyu değerlendir: Çağrı merkezleri eve taşınıyor

5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 1982 kez incelendi.

  1. Üyelik tarihi
    Haziran.2010
    Mesajlar
    4.727

    Çağrı merkezleri eve taşınıyor

    Evden çağrı merkezi müşteri temsilcisi olarak çalışmak isteyenlere müjde!

    Callpex Çağrı Merkezi, yenilikçi yatırım ve uygulamalarını hız kesmeden sürdürüyor. Son olarak yeni bir iş modelini hayata geçiren firma “Home Agent” projesi ile iş süreçlerini kolaylaştırılmakla kalmıyor, kurumsal sosyal sorumluluk anlayışı çerçevesinde işsizlik sorununa alternatif bir çözüm sunuyor. Callpex’in 1,5 yıllık araştırma ve geliştirme süreciyle ortaya çkardığı “Home Agent” sistemi, dünya standartlarında bir uygulama olarak ön plana çıkıyor.

    Callpex’in yeni uygulaması “Home Agent”, teknolojiden yararlanarak çağrı merkezini ofis ortamının dışına taşıyor ve evden çalışmak isteyenler için önemli bir kazanç alternatifi sağlıyor. İnternet ve IP teknolojisinin gelişmesiyle evden çalışanları da aynı ofis içinde çalışırmış gibi değerlendirme olanağı sunan “Home Agent”, sadece Türkiye’de değil, dünyada da yeni bir uygulama olarak dikkat çekiyor. Türkiye’de yeni bir iş modeli olarak ilk defa Callpex tarafından hizmete sunulan sistemle, özellikle engelliler ve ev hanımları olmak üzere, genç emekliler, öğrenciler, aktif çalışma hayatını sonlandırmış veya duraksatmış olan kişiler ile gaziler gibi farklı profilde birçok kişinin çalışma ekonomisine kazandırılması hedefleniyor. “Home Agent Projesi” bu açıdan bakıldığında Türkiye’de yaşanan işsizlik sorununa alternatif bir çözüm üretmiş oluyor.

    İstanbul gibi büyük kentlerde trafikten dolayı zaman kaybedilmesinin önüne geçen “Home Agent” sistemi, hem kişilere hem de kurumlara esnek çalışma şartları ve çalışma saatleri sunuyor. “Home Agent”lar evden ayrılmadan çalışabildikleri için, günün kendileri için uygun olan herhangi bir zaman diliminde hizmet verebiliyor. Bu sayede kurumlar açısından bakıldığında “Home Agent Projesi” çağrıların yoğunlaştığı iş saatleri dışındaki gece vardiyası gibi zaman dilimlerinde de efektif bir şekilde çağrı karşılama imkanı sağlıyor.

    Callpex, “Home Agent Projesi” kapsamında müşteri temsilcisi olmak isteyenlerde iletişim becerileri kuvvetli, strese karşı dayanıklı, temel eğitime sahip ve bunun yanında özellikle konuşmasıyla karşısındaki kişide güven uyandıran ve müşteriyi ikna edebilme kabiliyetine sahip olma gibi özelikler arıyor.

    “Home Agent” olmak isteyenler için gerekli tüm donanımı sağlayan Callpex, adayın yetkinliği ile beraber çalışılacak ortamın uygunluğunu değerlendiriyor. Burada asıl belirleyici olan kural, sessizlik. Televizyon veya trafik gürültüsü olmayan bir ortam sağlanması, bu hizmetin verilmesi ve işe alımda ana kriteri oluşturuyor.

    Günde 5,5 saat çalışan home agent'ların aylık geliri 750- 850 TL arasında değişebiliyor. İngilizce ve teknik bilgisi olan müşteri temsilcilerinin ise aylık geliri 2 bin TL’ye kadar çıkabiliyor. Evlerinin bir odasını çağrı merkezine dönüştüren home agent’lar boş vakitlerini değerlendirmelerinin yanı sıra aile bütçesine de ciddi oranda katkı sağlıyorlar.

    Calpex Çağrı Merkezi Genel Müdürü Oğuz Taşkent’e göre internet tabanlı teknolojiler ve telekomünikasyon pazarındaki gelişmeler, çağrı merkezi sektöründe yeni iş modelleri oluşumuna destek oluyor. “Home Agent” uygulamasını lojistik, insan kaynakları temini ve maliyeti açısından avantaj yarattığına dikkat çeken Taşkent sözlerini şöyle sürdürüyor: 2010 yılı başında uygulamaya koyduğumuz “Home Agent” sisteminde şu anda yaklaşık 50 kişi çalışıyor. Hedefimiz sene sonunda 200 kişiye ulaşmak. Projemizde İstanbul’u pilot bölge seçmiş ve düğmeye basmıştık. Geldiğimiz noktadan son derece memnunuz. Sistemi çok kısa bir süre içinde tüm Türkiye geneline yaymayı planlıyoruz. Böylece ülkemizdeki işsizlik soruna da kurumsal sosyal sorumlu anlayışımız kapsamında alternatif bir çözüm sunmuş oluyoruz.

    Çağrı merkezi sektörü, küresel ekonomik krize rağmen çok hızlı büyüyen bir pazar. Sektör, 2008 yılında yüzde 26 ve 2009 yılında yüzde 26,5 oranında büyüme sergiledi. Biz ise Callpex olarak, bu büyümenin de ötesine geçtik ve yüzde 300’e varan oranlarda büyüme kaydettik. Firma bünyesinde geldiğimiz son noktada 800 koltuk kapasitesi ile hizmet veriyoruz. Var olan bu hızlı büyüme temposu içinde, özellikle engelli vatandaşlarımıza ve ev hanımlarına ulaştığımızda, bu hedeferimizi de fazlasıyla aşacağımızı ve büyümeyi büyük bir hızla sürdüreceğimizi düşünüyorum. 2011 yılı içinde 1500 kişilik bir kadro ile fark yaratan başarılı projelere imza atmayı hedefliyoruz.


    kaynak
  2. 10.Ağustos.2010, 09:42
    #1
    Evden çağrı merkezi müşteri temsilcisi olarak çalışmak isteyenlere müjde!

    Callpex Çağrı Merkezi, yenilikçi yatırım ve uygulamalarını hız kesmeden sürdürüyor. Son olarak yeni bir iş modelini hayata geçiren firma “Home Agent” projesi ile iş süreçlerini kolaylaştırılmakla kalmıyor, kurumsal sosyal sorumluluk anlayışı çerçevesinde işsizlik sorununa alternatif bir çözüm sunuyor. Callpex’in 1,5 yıllık araştırma ve geliştirme süreciyle ortaya çkardığı “Home Agent” sistemi, dünya standartlarında bir uygulama olarak ön plana çıkıyor.

    Callpex’in yeni uygulaması “Home Agent”, teknolojiden yararlanarak çağrı merkezini ofis ortamının dışına taşıyor ve evden çalışmak isteyenler için önemli bir kazanç alternatifi sağlıyor. İnternet ve IP teknolojisinin gelişmesiyle evden çalışanları da aynı ofis içinde çalışırmış gibi değerlendirme olanağı sunan “Home Agent”, sadece Türkiye’de değil, dünyada da yeni bir uygulama olarak dikkat çekiyor. Türkiye’de yeni bir iş modeli olarak ilk defa Callpex tarafından hizmete sunulan sistemle, özellikle engelliler ve ev hanımları olmak üzere, genç emekliler, öğrenciler, aktif çalışma hayatını sonlandırmış veya duraksatmış olan kişiler ile gaziler gibi farklı profilde birçok kişinin çalışma ekonomisine kazandırılması hedefleniyor. “Home Agent Projesi” bu açıdan bakıldığında Türkiye’de yaşanan işsizlik sorununa alternatif bir çözüm üretmiş oluyor.

    İstanbul gibi büyük kentlerde trafikten dolayı zaman kaybedilmesinin önüne geçen “Home Agent” sistemi, hem kişilere hem de kurumlara esnek çalışma şartları ve çalışma saatleri sunuyor. “Home Agent”lar evden ayrılmadan çalışabildikleri için, günün kendileri için uygun olan herhangi bir zaman diliminde hizmet verebiliyor. Bu sayede kurumlar açısından bakıldığında “Home Agent Projesi” çağrıların yoğunlaştığı iş saatleri dışındaki gece vardiyası gibi zaman dilimlerinde de efektif bir şekilde çağrı karşılama imkanı sağlıyor.

    Callpex, “Home Agent Projesi” kapsamında müşteri temsilcisi olmak isteyenlerde iletişim becerileri kuvvetli, strese karşı dayanıklı, temel eğitime sahip ve bunun yanında özellikle konuşmasıyla karşısındaki kişide güven uyandıran ve müşteriyi ikna edebilme kabiliyetine sahip olma gibi özelikler arıyor.

    “Home Agent” olmak isteyenler için gerekli tüm donanımı sağlayan Callpex, adayın yetkinliği ile beraber çalışılacak ortamın uygunluğunu değerlendiriyor. Burada asıl belirleyici olan kural, sessizlik. Televizyon veya trafik gürültüsü olmayan bir ortam sağlanması, bu hizmetin verilmesi ve işe alımda ana kriteri oluşturuyor.

    Günde 5,5 saat çalışan home agent'ların aylık geliri 750- 850 TL arasında değişebiliyor. İngilizce ve teknik bilgisi olan müşteri temsilcilerinin ise aylık geliri 2 bin TL’ye kadar çıkabiliyor. Evlerinin bir odasını çağrı merkezine dönüştüren home agent’lar boş vakitlerini değerlendirmelerinin yanı sıra aile bütçesine de ciddi oranda katkı sağlıyorlar.

    Calpex Çağrı Merkezi Genel Müdürü Oğuz Taşkent’e göre internet tabanlı teknolojiler ve telekomünikasyon pazarındaki gelişmeler, çağrı merkezi sektöründe yeni iş modelleri oluşumuna destek oluyor. “Home Agent” uygulamasını lojistik, insan kaynakları temini ve maliyeti açısından avantaj yarattığına dikkat çeken Taşkent sözlerini şöyle sürdürüyor: 2010 yılı başında uygulamaya koyduğumuz “Home Agent” sisteminde şu anda yaklaşık 50 kişi çalışıyor. Hedefimiz sene sonunda 200 kişiye ulaşmak. Projemizde İstanbul’u pilot bölge seçmiş ve düğmeye basmıştık. Geldiğimiz noktadan son derece memnunuz. Sistemi çok kısa bir süre içinde tüm Türkiye geneline yaymayı planlıyoruz. Böylece ülkemizdeki işsizlik soruna da kurumsal sosyal sorumlu anlayışımız kapsamında alternatif bir çözüm sunmuş oluyoruz.

    Çağrı merkezi sektörü, küresel ekonomik krize rağmen çok hızlı büyüyen bir pazar. Sektör, 2008 yılında yüzde 26 ve 2009 yılında yüzde 26,5 oranında büyüme sergiledi. Biz ise Callpex olarak, bu büyümenin de ötesine geçtik ve yüzde 300’e varan oranlarda büyüme kaydettik. Firma bünyesinde geldiğimiz son noktada 800 koltuk kapasitesi ile hizmet veriyoruz. Var olan bu hızlı büyüme temposu içinde, özellikle engelli vatandaşlarımıza ve ev hanımlarına ulaştığımızda, bu hedeferimizi de fazlasıyla aşacağımızı ve büyümeyi büyük bir hızla sürdüreceğimizi düşünüyorum. 2011 yılı içinde 1500 kişilik bir kadro ile fark yaratan başarılı projelere imza atmayı hedefliyoruz.


    kaynak
    Twitter Facebook Google+
  3. * Issız__Şehir*
    11.Ağustos.2010, 16:24
    #2
    Bu işi yapsammı acaba.
  4. 11.Ağustos.2010, 16:24
    #2
    * Issız__Şehir* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    * Issız__Şehir*
    Misafir
    Bu işi yapsammı acaba.

Benzer Konular

  1. EKPSS'ye Engelli Kadrosu bildirecek Kurumlara çağrı
    Konu Sahibi MuTeBer Forum EKPSS Haberleri - Atamalar - Gündem
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 03.Kasım.2014, 16:28
  2. Çağrı merkezleri görüntülü olacak
    Konu Sahibi Zümrüdü Anka Forum Diğer Teknoloji,İnternet,Bilgisayar,Cep Telefonu
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 26.Mart.2011, 20:04
  3. Televizyon cebe taşınıyor
    Konu Sahibi Zümrüdü Anka Forum Diğer Teknoloji,İnternet,Bilgisayar,Cep Telefonu
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 06.Mart.2011, 14:46
  4. Çocuğunuzu internet başından 'Çağrı Merkezi' kaldıracak
    Konu Sahibi Defnex Forum Diğer Teknoloji,İnternet,Bilgisayar,Cep Telefonu
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 05.Ocak.2011, 12:23
  5. Çağrı Merkezi ve Ulaşım Hizmetleri ''Alo 153''
    Konu Sahibi Defnex Forum Genel Konular / Diğer
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 12.Temmuz.2010, 08:55

Bu Konu için Etiketler